Hoe werkt het? 2018-06-22T13:20:00+00:00

ONTBIJT BESTELLEN

Is uw bestelling vóór 18:00 uur bij ons geplaatst, dan staan wij de volgende ochtend bij u op de stoep. Natuurlijk vinden wij het fijn om uw bestelling eerder te ontvangen indien mogelijk. U kunt het gewenste ontbijt eenvoudig bestellen via onze website. Heeft u hulp nodig bij het bestellen? U kunt eenvoudig rechtsonder een chat starten met een van onze medewerkers of contact opnemen met de klantenservice van ontbijtservice OntbijtjeThuis.nl.

BETALEN

U betaalt uw bestelling vooraf via iDeal of u verzilverd de code op uw Lazy Giftcard. Tevens is het mogelijk om het aankoopbedrag naar ons over te maken of contact te betalen bij onze chauffeur. Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op factuur te betalen.

BEZORGING

Ontbijt service OntbijtjeThuis.nl bezorgt 7 dagen per week en dat doen we ook op feestdagen.

Wij bezorgen in tijdsblokken van 1 uur*:

  • tussen 6 uur & 7 uur
  • tussen 7 uur & 8 uur
  • tussen 8 uur & 9 uur
  • tussen 9 uur & 10 uur
  • tussen 10 uur & 11 uur
  • tussen 11 uur & 12 uur

U kunt natuurlijk zelf uw voorkeur binnen deze tijdsblokken aangeven, heeft u aanvullende wensen over het bezorgen en of de bezorgtijd? In het bestelproces is ruimte voor opmerkingen.

* Bij extreme drukte en op de populaire ontbijtdagen Moederdag, Vaderdag, Valentijnsdag, Pasen en de twee kerstdagen hebben wij iets meer tijd nodig.Om teleurstellingen te voorkomen telt u op deze dagen een extra half uur vóór en ná het door u aangegeven tijdsblok. Wilt u buiten de reguliere tijdsblokken genieten van één van onze ontbijtjes, dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier. Wij vertellen u graag de mogelijkheden.

VERZORGINGSGEBIED EN BEZORGKOSTEN

Voor de bezorging wordt, afhankelijk van de plaats van bezorging, een vergoeding voor de bezorgkosten gevraagd Klik hier voor de plaatsen waar wij bezorgen. Staat uw bezorgplaats er (nog) niet bij? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van ontbijtservice OntbijtjeThuis dan bekijken we samen de mogelijkheden!

ANNULEREN

Het kan zomaar gebeuren dat u een bestelling wilt annuleren. Dat mag natuurlijk, en brengen wij 50% van uw bestelbedrag in rekening. Het saldo wordt binnen 14 dagen naar uw rekening overgemaakt. Een annulering geeft u telefonisch door, per mail of via ons contactformulier. U ontvangt van ons vervolgens een bevestiging per e-mail. Pas na ontvangst van deze bevestiging is uw annulering definitief.

WIJZIGING

Wijzigingen kunt u telefonisch, per mail of via ons contactformulier doorgeven.

EVENTUELE PROBLEMEN OP DE BEZORGDAG

We gaan er natuurlijk niet van uit, maar op de bezorgdag kan er door onmacht van Ontbijtje Thuis een onverhoopt probleem optreden.

Denk bijvoorbeeld aan een verkeerscalamiteit (omleiding, wegopbreking, file etc.). Misschien is de ontvanger niet aanwezig of wordt niet wakker (de bel is stuk of het is de vorige avond erg laat geworden).

Om vervelende discussie achteraf te voorkomen, gaan wij in onderstaande situaties als volgt te werk.

DE ONTVANGER DOET NIET OPEN

De bezorgers van Ontbijstervice OntbijtjeThuis.nl zijn ondertussen een ster geworden in mensen wakker maken! Kloppen, (op)bellen of wellicht toeteren wij doen er alles aan (wat binnen onze macht ligt).

Alhoewel wij erg flexibel en servicegericht zijn, zullen wij in het geval van een mislukte aflevering (buiten de schuld van OntbijtjeThuis.nl) het volledig betaalde bedrag in rekening moeten brengen. Dit houdt in dat u geen teruggave ontvangt. Wij moeten het bestelde ontbijt tenslotte zelf ook afschrijven.

DE ONTVANGER WEIGERT HET PAKKET

Dat kan natuurlijk. Vooral als het een verrassing is. In dat geval neemt OntbijtjeThuis.nl contact op met de besteller voor overleg. Uiteraard gaan wij dan uit van een oplossing binnen de gestelde bezorgtijd.

Alhoewel wij erg flexibel en servicegericht zijn, zullen wij in het geval van een mislukte aflevering (buiten de schuld van OntbijtjeThuis.nl) het volledig betaalde bedrag in rekening moeten brengen. Dit houdt in dat u geen teruggave ontvangt. Wij moeten het bestelde ontbijt tenslotte zelf ook afschrijven.

Om er dus voor te zorgen dat in bovenstaande gevallen alle opties benut kunnen worden, is het belangrijk alle gevraagde telefoonnummers correct in te vullen. Zo helpen we elkaar een beetje op de vroege ochtend!

KLACHTEN

Is iets niet naar wens geweest? Heeft u nog vragen over de levering of hoort u van de ontvangers dat ze hun ontbijt niet hebben ontvangen? Dan horen wij dat natuurlijk graag! En lossen we graag in samenspraak met u netjes op. Wij ontvangen klachten graag (uiterlijk) binnen 5 werkdagen anders is het voor ons niet meer mogelijk om te achterhalen wat er fout is gegaan.

KORTINGSACTIES

Bij kortingsacties is iedere code slechts éénmaal te gebruiken. U vult de unieke code op het bestelformulier in bij actiecode en het bedrag wordt verrekend op het eindbedrag.

E-MAIL

Door middel van het achterlaten van uw e-mailadres bij uw bestelling, geeft u ontbijtservice OntbijtjeThuis.nl toestemming om uw e-mailadres te gebruiken voor de ontbijtservice OntbijtjeThuis.nl nieuwsbrief. We zullen u niet spammen of uw e-mailadres verstrekken aan derden. Uiteraard bent u vrij om u via één klik weer af te melden van onze nieuwsbrief.